subota, 30. ožujka 2013.

Čekanje pošiljke iz UK

Istini za volju, nisam ljubitelj naručivanja proizvoda preko interneta. Ustvari, ovo je moja prva narudžba iz inozemstva ikad. Mrzim ostavljati broj kreditne kartice na internetu. One prve dvije pošiljke iz Hrvatske išle su plaćanjem po uzećem što mi je jako odgovaralo. Sjela sam jedno veče i napravila narudžbu. Kao što sam već spomenula, ova stranica ima komplete za izradu nakita, tako da postoji pakiranje za izradu Shamballa narukvice (niti i perlice) za nekih otprilike 5 različitih narukvica.

Iz tih sadržaja otkrila sam koje niti i perlice trebam pa sam naručila i još nekoliko različitih Shamballa perla  kao i  još nešto materijala za kožne narukvice o kojima ću poslije pisati. Trenutačno moje zanimanje okupiraju Shamballa narukvice.  Slijedilo je nestrpljivo čekanje pošiljke. Jako sam nestrpljiva osoba i sve mora biti odmah. Možda se u tom momentu mogu svrstati i u dosadne osobe.

Poštaru sam toliko dosadila da je jadan zaobilazio ulicu gdje radim, jer sam svako jutro istrčavala: „Ima li neki paketić za mene?“. Mom nestrpljenju nije bilo kraja. Zvala sam ured carinarnice u pošti i prvi put bila odbijena jer nisam imala ID pošiljke. Drugi dan sam pošla u ured carinarnice u pošti i objasnila da ne mogu više iščekati te perlice i čovjek se smilovao, uzeo moj broj telefona i nakon neka tri sata traženja zvao me da dođem uzeti paketić. Takvo ushićenje zaista ne znam kad sam zadnji put doživjela. Tresla sam se od sreće i odletjela u carinarnicu. Imala sam i sreće, iako je vrijednost pošiljke bila 35 funta carinik je rekao da sam im se svidjela, da ne mogu vjerovati da su perlice nekoga ovako razveselile i da mi opraštaju carinu.

Zaboravila sam spomenuti da je cijela ova moja priča počela sredinom veljače kada je posao u knjigovodstvenom servisu pravi pakao. To je doba predavanja poreznih prijava građana i cijeli dan je podređen tom poslu. Ali, meni je cijela ova priča s perlicama toliko olakšala ovu situaciju da ja cijelo vrijeme (i još uvijek) ne osjećam nikakvo opterećenje na poslu.

Budući da sam jako disciplinirama i svaki dan pomno planiram i taj dan kad su došle perlice morala sam odraditi svoju normu na poslu. Paketić je stajao kraj mene do kraja radnog vremena bez da sam uopće bacila pogled što je unutra, da li je ovaj put to to? Marljivo sam odradila svoj posao, paketić uzela pod ruku i pošla doma.

1 komentar:

  1. KREDIT PONUDA / svoj ​​poslovni plan

    Pozdrav.

    Mi smo spremni financirati svoj ​​projekt. Nudimo fleksibilne financijske pakete
    za razne projekte polaganjem uobičajene i formalne procedure. Mi smo spremni osigurati financiranje za do 5 milijuna USD i iznad, ovisno o prirodi posla. Trenutno smo u pružanju sredstava. Željeli bismo da nam pružiti sveobuhvatan poslovni plan za naš tim ulaganja stručnog pregleda.

    * Business Start-up
    * Poslovni Stjecanje
    * Širenje poslovanja
    * Komercijalne nekretnine za kupnju
    * Izvršenja ugovora, itd

    Također, daju se male količine kredita za pojedince, kao dobro.

    KREDIT MOGU:. * 18 godina i iznad * Bilo koji način identifikacije. Vi ćete biti kontaktirani u roku od 24 - 72 sata s uvjetima kredita i uvjete čim detalji su primili i provjerene. Kontaktirajte nas još danas
    Nemojte odgovarati na nas na ovaj e-mail, (analin.valdez@outlook.com) ako su potrebna za naše
    investicijski objekt za daljnju raspravu.

    email_analin.valdez@outlook.com
    Lijep pozdrav,
    ANALIN VALDEZ ULAGANJA

    OdgovoriIzbriši