srijeda, 8. svibnja 2013.

Glamour

Znala sam da ćete kliknuti kad vidite ovaj naslov. Zašto? Zato što sam i ja takva. Ta riječ jednostavno privlači ljude. Osjetimo se nekako ljepše, mislima se maknemo od svakodnevnice i bude nam super. Sad ćete još promisliti i kako dva dana ništa ne radim. Krivo mislite. Napravila sam četiri nove narukvice, ali su mi muški ukućani odnijeli fotoaparat na utakmicu u Split pa moj rad i trud malo pati. Ali sutra će sve doći na svoje, pa ćete vidjeti što sam napravila. Ali nisam ja bez razloga stavila ovaj naslov. Jučer sam u Tisku kupila US izdanje časopisa Glamour. Zaista je Glamour i nema čega nema. Čovjek dobije takvih dobrih ideja, ali i želju da pođe negdje u dobar shopping.
I tako listajući naletim na članak Louise Mensch. Naravno, ni ja nikad nisam čula za nju, ali ženska piše dvije knjige, novinarka je u nacionalnom časopisu, piše modni blog i sudjeluje u ponekoj TV emisiji i ima TROJE djece. U članku piše kako je o poslu novinarke u Glamouru sanjala i patila gledajući njihove reklame na televiziji i sad nakon određenog razdoblja zasitila se i ide dalje.
Na kraju članka poruka glasi da ako si zadovoljan svojim poslom, gradom i životom uopće - super, a ako nisi pokreni se i učini nešto po tom pitanju. Aktiviraj se u udrugama, nađi novi posao, pronađi se u bilo čemu drugome. Glamour nisu samo poznati glumci u toaletama na dodjeli Oskara, glamour je lijepa, svijetla budućnost u nečemu novom što nas čeka. Eto, ja sam se sa ovim pokušajem bloganja i izrade narukvica prepoznala u ovom članku.

Nema komentara:

Objavi komentar