utorak, 23. travnja 2013.

Trostruka Shamballa narukvica

Jednostavno ne mogu prihvatiti činjenicu da se nešto ne može. Sve se može kad se hoće.
Doduše, ne znam kako mi ovaj sistem izrade nije išao od ruke. Odlučila sam pokušati još jednom.
Onako sve iz početka kao prva dva puta. Stvarno mi nije još uvijek jasno kako na Youtube to ispada čvrsto, barem tako izgleda, a meni labava mreža. Već nakon prvih 6 perlica shvatila sam da će rezultat biti isti kao prethodna dva dana.
Stalno sam gledala isti video i bilo je vidljivo da ova žena ima veliko iskustvo u izradi Shamballa narukvica jer našla sam njezin video dvostruke Shamballe koju je također jako vješto radila.
Bilo je vrijeme za nova istraživanja na internetu jer ovaj sistem meni ne ide i gotovo, ali trostruku Shamballu moram napraviti. U prethodnom videu izrada narukvice išla je sa četir niti, pa sam našla video sa pet niti. Učinilo mi se puno lakše i zaista je bilo. Uspjela sam...




Nema komentara:

Objavi komentar